קריירה ארגונית

קריירה ארגונית

 

קריירה ארגונית.
 
קריירה ארגונית, מתייחסת לתכנון הקריירה מבחינת הארגון וצרכיו בהתאם לאסטרטגיה הניהולית שלו.
בהתאם לתכנון צרכי הארגון מבחינת הון אנושי, נערך הארגון באופנים שונים בתחומי משאבי אנוש.
בהם:
-         בניה של עתודה ניהולית.
-         בניית מאגר עובדים המיועדים לניידות ולשילוב לאור שינויים עתידיים.
-   בניית "מפת קריירה" אישית לעובד בה ממופים כישוריו, יכולותיו, מחויבותו האישית והתאמתו לתרבות הארגונית.
 
ניהול קריירה ארגונית  מהווה כיום יותר מאי פעם, אתגר הן לארגון והן לעובד. אתגר התורם להעלאת מוטיבציה, הזדהות אישית והגברת מחויבות אישית לארגון.
 
מרכז "יוזמה" – מסייע בבניית מפות קריירה אישיות וארגוניות, בביצוע מרכזי הערכה למיועדים לקידום ובניהול חקר ביצועים.
 
 
 
 
צור קשר!
 
050-7646380
 
 
 
 
 
 
 
contactOrganizationsdetailsblogtipshadash
פיתוח אתר: אבוב אנד ביונד  |    עיצוב אתרי אינטרנט: א. קסטניידה   |   
יוזמה, אורית פרץ , כל הזכויות שמורות © 2008